piątek, 7 grudnia 2012

Haul zakupowy NATURA VICA


HAUL ZAKUPOWY NATURA VICA


Witam, będąc całkiem przypadkiem w okolicy drogerii VICA i NATURA :) zakupiłam sobie w promocji parę kosmetyków. Sami zobaczcie :)

W drogerii NATURA zakupiłam 2 lakiery do paznokci i bronzer. 


Pierwszy lakier to lakier z nowej limitowanki ESSENCE  Sagi ZMIERZCH. Lakier ma piękny kolor ciemnej śliwki z migoczącymi drobinkami. Niestety na paznokciach nie wygląda tak efektownie jak w buteleczce. Paznokcie wyglądają na pomalowane na czarno :)



Drugi piękny lakier Catrice za niecałe 6 zł. Cudny turkus, w buteleczce z drobniutkim szimerkiem na paznokciach prezentuje się jako mat.


No i Bronzer z Essence za 5 zł - przeceniony SUN CLUB blondes. Generalnie świetny zawsze chciałam go mieć i teraz mam :)



No i drobny  zakup z drogerii vica. Zauważyłam na półce promocje 2 w cenie 1. i Kupiłam Wax Henna z Beauty Formulas 2 x150 ml za niecałe 13 zł. Opłacało się?? Tak!!  Wosk jest przeznaczony do stosowania na włosy jako maska. Ma piękny zapach i super działanie- łącze go z innymi odżywkami i sprawdza się świetnie. Gorąco polecam.



No niestety to już wszystkie zakupy :) OSZCZĘDZAM NA PREZENTY :)

1 komentarz:

  1. Camay
    https://vica.pl/szukaj?controller=search&s=camay&order=product.position.desc

    OdpowiedzUsuń