wtorek, 6 listopada 2012

Recenzja Biovax maska z proteinami mlecznymi i dwufazowa odżywka do włosów blond


BIOVAX  Intensywnie Regenerująca Maseczka 
Odbudowa Osłabionych Włosów+ Proteiny Mleczne





Co pisze producent:






Opakowanie:

Opakowanie to pojemnik 500ml. Przykrywka po paru użyciach oderwała się, ale ogólnie pojemnik poręczny i wygodny w użyciu.

Zapach/Konsystencja:

mleczny, łagodny, miły/ lekko wodnista

Objętość/Cena: 
500 ml/ około 25-30 zł

Dostępność:
Dostępny w prawie każdej aptece

Wydajność:
Dobra -  Mam długie włosy a starczyło mi na bardzo długo.(około 6 miesięcy)

 Moja ocena:

3/5  Początkowo byłam zachwycona tą maską. Włosy były lekkie, łatwo się rozczesywały, lśniły, no cud miód i orzeszki. Byłam mega zadowolona z tej maseczki. Stosowałam ją tak jak zaleca producent, a nawet trzymałam ją dłużej pod czepkiem i ciepłym ręcznikiem. Efekty były powalające, ale zawsze jest jakieś "ale" z czasem włosy przyzwyczaiły się do niej. Zaczęłyt się niemiłosiernie przetłuszczać - włosy musiałam myć codziennie, a już wieczorem miałam tłuste..... po jej zastosowaniu nie były już lekkie tylko takie ciężkie, przyklapnięte, nie błyszczały się. Maska przestała na mnie i na moje włosy działać. Straszne..... miałam wielkie nadzieje wobec niej, a tak mnie zawiodła. No niestety.... Myślałam, że jak będę jej używać na zmianę z jakimiś innymi maskami, lub jak zrobię dłuższą przerwę to znów zacznie działać cuda, ale niestety nic nie pomogło i dalej nie działa. Na szczęście zmęczyłam już całe opakowanie i będę testować inne cuda do włosów.

Plusy:
-zapach,
-konsystencja

Minusy:
-działanie,
-cena



Bardzo ciekawie opisała ten produkt Wizaż moja pasja


BIOVAX DWUFAZOWA ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA DO WŁOSÓW BLOND





Co pisze producent:




Dwufazowa odżywka Biovax pozwala osiągnąć natychmiastowy efekt zdrowych, nawilżonych i odżywionych włosów. Błyskawicznie przywraca im witalność i piękny połysk. Dzięki dwufazowej formule oraz specjalnie dobranym składnikom preparat działa jednocześnie na zewnętrzną warstwę włosów, jak i wnika głęboko odbudowując ich strukturę od wewnątrz. Dwufazowa formuła preparatu gwarantuje intensywne i skuteczne działanie, a jej wyjątkowo lekka konsystencja nie obciąża włosów. Ułatwia rozczesywanie. Odżywka przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji włosów blond oraz rozjaśnianych.

I FAZA - REGENERUJĄCA oparta na PANTHENOLU (prowitamina B5) - działa na wewnętrzną strukturę włosów, skutecznie je regenerując. Utrwala keratynę w łuskach włosów, dzięki czemu stają się one zdrowsze oraz pełne blasku. Wpływa łagodząco i odżywczo na skórę głowy, wzmacniając cebulki włosów, co zapewnia im właściwy wzrost.

II FAZA - ROZŚWIETLAJĄCA oparta na JEDWABIU I EKSTRAKCIE Z CYTRYNY - intensywnie nawilża i rozświetla włosy blond działając na ich zewnętrzną warstwę. Reperuje i zamyka rozdwojone końcówki. Wygładza włosy i zapobiega ich elektryzowaniu. Nadaje im jedwabisty połysk i miękkość. Działa rozjaśniająco, przywracając włosom świetlisty kolor. Nie wymaga spłukiwania.
Nie zawiera parabenów, SLS, SLES, glicolu propylenowego.




Opakowanie:

Opakowanie to pojemnik150ml. Atomizer bardzo wygodny w użyciu. Idealny do dwufazowych odzywek w płynie

Zapach/Konsystencja:

cytrynowy, łagodny, miły/woda

Objętość/Cena: 
150 ml/ około 20 zł

Dostępność:
Dostępny w prawie każdej aptece

Wydajność:
Dobra -  Mam długie włosy a starczyło mi na bardzo długo.(około 9 miesięcy)

 Moja ocena:

2/5  Początkowo byłam zachwycona - zresztą jak wszystkimi produktami Biovax. Nie musiały robić nic, a ja je i tak kochałam. No i właśnie ta odżywka nie robiła dokładnie nic.
Nie nawilża włosów, nie regeneruje, nie nadaje połysku, nie odbudowuje końcówek, nie rozjaśnia włosów, włosy wcale nie są lekkie i miękkie - są po prostu takie same jak przed zastosowaniem tej odżywki. Męczyłam ją dłuższy czas, a wcale nie chciała się skończyć. Okropna - nie kupię więcej. Nie robi nic i tyyle kosztuje.


Plusy:
-zapach,
-wydajność

Minusy:
-działanie,
-cena

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz