środa, 28 listopada 2012

HAUL zakupowy TESCO prezent na święta


ZAKUPY W TESCO


Witam wszystkich dzisiaj przedstawię wam moje zakupy ubraniowe z TESCO wszystkie rzeczy są z F&F. 
2 Piżamki i kapie
UUUuuuu jak ja się napaliłam na takie cieplusie piżamki, były one w cenie mniej więcej 55-60zł i już miałam je wziąć, ale czasu było mało i nie wiedziałam jaki rozmiar S czy M..... więc postanowiłam przyjść następnego dnia iiiiii...... była na nie promocja i dalej jest :) Różowa z krówką i spodenki w łatki kosztuje 48 zł jest jeszcze fioletowa z zeberką i spodenki w paski.
Ta seledynowa piżamka ma spodenki w niebieską kratę, jest jeszcze jasno różowa i kosztuje 38 zł
No i moje faworytki wśród kapci już od ho ho ho , chyba jak tylko Tesco w Jeleniej Górze zrobili tak od tamtej pory mam te kapcie :) Tym razem w kolorze szarym za 22 zł


Różowa piżamka w krówkę - na wieszaku i przewiązana piękną kokardką idealna na prezent. Trzeba jednak znać rozmiar. Ja mam 26 lat i pasował na mnie rozmiar S.

]

Prześliczna ciepła piżamka w kolorze seledynowym z cieplusimi spodenkami- idealna na zimę no i jeszcze ta słodka kokarda


Mega wygodna kapciuchy z F&F  - solidne i wytrzymał, bez problemu można prać w pralce.



No i zakup mojej mamy 3 pack skarpetek. Czarne, fioletowe i fioletowo czarne w kropeczki. No te kokardeczki są przeurocze. Całość kosztowała 20 zł. 



Zapraszam do Tesco na zakupy przedświąteczne. Można znaleźć naprawdę super rzeczy. Polecam

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz