środa, 7 listopada 2012

Recenzja Domowy manicure Perfecta


PERFECTA SPA DOMOWY MANICURE




Co pisze producent:

PEELING ZŁUSZCZAJĄCY


MASKA-SERUM


Opakowanie:

Saszetka o pojemności 2x6 ml, starcza na 2 użycia. 

Zapach/Konsystencja:

Guma balonowa/ peelingowa  i kremowa

Objętość/Cena: 
2x6 ml/ około 2 zł

Dostępność:
Dostępny w Rossmannie, Naturze i innych drogeriach

Wydajność:
Bardzo dobra, wystarcza na 2 użycia.

 Moja ocena:

5/5  Bardzo dobry produkt. Peeling ma konsystencje kremową z bardzo małymi drobinkami co sprawia, ze skóra jest bardzo dokładnie oczyszczona. Poczułam że moje rączki są jak pupka niemowlaka. :)
Nałożyłam na wilgotne (nie mokre) dłonie pół saszetki z peelingiem i masowałam dłonie około 5 minut, po czym spłukałam resztki wodą.


Efekt naprawdę niesamowity. Myślałam co tam zwykły peeling może zrobić nam z dłońmi... chyba cudów nie wyczyni - jest jak każdy inny... ale nie... ten jest świetny i bardzo dokładnie oczyszcza.


Następnie nałożyłam maskę serum na dłonie i założyłam ochronne rękawiczki. Chodziłam w nich około 20 minut, zdjęłam je i resztę specyfiku wmasowałam. Naprawdę efekt był nieziemski. Chyba jeszcze nigdy nie miałam tak gładkich i odżywionych dłoni. REWELACJA

Plusy:
-zapach,
-cena,
-wydajność


Minusy:
-brak

POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz