poniedziałek, 19 listopada 2012

LOREAL GLAM BRONZE MINERALS


LOREAL GLAM BRONZE MINERALS




Co mówi producent:

Nadaje cerze subtelną opaleniznę, a przy tym wzmacnia ją i chroni przed fotostarzeniem.
Puder składa się w 95% z naturalnych składników, witamin i minerałów przyczynia się również do poprawy stanu skóry i jej naturalnego kolorytu. może być używany nawet do skóry szczególnie wrażliwej i podatnej na uczulenia, ponieważ nie zawiera substancji zapachowych ani konserwantów. Produkt całkowicie beztłuszczowy, dzięki czemu nie zatyka porów, a skóra swobodnie oddycha.
Ja posiadam 202 odcień ciemniejszy, polecany dla brunetek.

Opakowanie:
Puder zapakowany w przeźroczysty słoiczek z pędzelkiem (nie nadającym się do niczego)



Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja sypka/ Zapach neutralny/ Kolor 202




Ilość/Cena:
8 g/około 50 zł

Dostępność
Dostępny w internecie

Moja ocena:
5/5 Używam go sporadycznie - jak mam czas, lub na większe wyjścia. Jest matowy co jest tu plusem- skóra nie błyszczy się- tylko wygląda naturalnie. Ja używam go do modelowania twarzy. Jestem blondynką i trzeba z nim uważać, żeby nie przesadzić z ilością produktu, bo można wyglądać jak klaun. W małej ilości i odpowiednio nałożony przepięknie modeluje twarz i jest cudotwórcą. Nakłada go specjalnym pędzlem do konturowania twarzy - niestety tym dołączonym przez producenta to możemy sobie tylko krzywdę zrobić.


Plusy
-kolor
-działanie
-matowy


Minusy
- pędzel
-opakowanie

POZDRAWIAM
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz