czwartek, 15 listopada 2012

Neutralizator zapachów dla gryzoni


NEUTRALIZATOR ZAPACHÓW DLA GRYZONI


Będąc w ostatnim czasie w sklepie zoologicznym wypatrzyłam sobie neutralizator zapachów dla gryzoni. Jakoś podchodzę do tego typu produktów z pewną dozą ostrożności. Myślałam, że nic nie będzie działać, ale w związku z tym, że nastała taka pogoda jaka nastała, to pali się w centralnym i jest w domu ciepło, no i mój króliczek bardzo dużo pije wody, a co za tym idzie dużo siusia i zapaszki są raczej nieciekawe. Więc postanowiłam spróbować tego nowego specyfiku. Neutralizator kosztuje 5,99zł, czyli w miarę nie za drogo nie za tanio.

Co pisze nam o nim producent:


Tak wygląda ten cudowny proszek



No i co ... no i działa. Trzeba go rozsypać na dnie klatki, nasypać trocin, sianka i naprawdę działa. Generalnie to byłam w szoku. Gdy zawsze po pierwszym dniu już unosił się niemiły zapaszek tak teraz klatka stoi tydzień i jest znią wszystko w porządku. Zaznaczam przy okazji że królik ma też kuwetke w której załatwia swoje potrzeby, ale niekiedy po całym dniu w pracy niestety się przepełnia, lub królik nie zdąży dolecieć do toaletki to narobi obok.
Super. Produkt ten ma zapach - w moim przypadku jest to zapach owoców leśnych - zapach jest tylko w pudełku, jak wsypiemy niewielką ilość na dno klatki i jeszcze przykryjemy ją trocinami i sianem to wiadomo, ze w klatce nie będzie się roztaczał zapach malin. Po prostu to coś działa tak, że nie ma żadnego zapachu, ani owoców, ani siuśków.

Polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz