piątek, 2 listopada 2012

Recenzja lakieru do paznokci Catrice

CATRICE  COSMETICS
ULIMATE NAIL LACQUER
380 FORGET-ME-NOT!


Lakier kupiłam w drogerii Natura z wielkiej wyprzedaży, aż za 5,99 zł.



PRODUCENT
Producent obiecuje nam, że lakier będzie utrzymywał się na paznokciach bardzo długi czas i faktycznie tak jest.

KONSYSTENCJA/ZAPACH
Konsystencja lejąca, zapach taki jak inne lakiery do paznokci. Wystarczą 2 warstwy, aby całkowicie pokryć paznokieć pięknym kolorem.

KOLOR
Kolor to ciemny fiolet z mieniącymi się drobinkami. Metaliczny, perłowy kolor idealnie pasuje na wieczorne imprezy.




OPAKOWANIE/PĘDZELEK
Opakowanie idealne, nie za duże nie za małe. 10ml - w sam raz. Pędzelek dość szeroki ułatwia znacznie malowanie paznokci. Jak dla mnie idealny

CENA A  POJEMNOŚĆ 
10 ml za 5,99 zł to nie majątek

DOSTĘPNOŚĆ
W każdej drogerii Natura






MOJA OCENA 5 na 5
Jak dla mnie lakier idealny. Właśnie takiego szukałam od dłuższego czasu. Taniego, dobrego i w tak pięknym kolorze.

PLUSY
-kolor,
-cena,
-dostępność,
-pigmentacja,
-czas trwałości,
-czas schnięcia.

MINUSY
-brak.

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz