poniedziałek, 26 listopada 2012

Recenzja Olejek łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego Green Pharmacy


Olejek łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego Green Pharmacy




Co mówi producent:

Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z naturalnymi olejkami eterycznymi drzewa herbacianego i rozmarynu skutecznie usuwa oznaki łupieżu zwykłego skóry głowy. Dzięki regularnemu stosowaniu olejek wyraźnie wzmacnia osłabione włosy. Olejek przenika głęboko w głąb skóry głowy odżywiając cebulki włosowe, usuwa łojotok i nieprzyjemne odczucia. Włosy stają się zdrowsze i mocniejsze a odpowiednio pielęgnowane dobrze się rozczesują i lepiej układają.
Sposób użycia: olejek delikatnie wetrzeć w skórę głowy u nasady włosów i pozostawić na ok.20-30 min. Następnie umyć włosy szamponem, najlepiej z serii Green Pharmacy, dobranym odpowiednio do rodzajów włosów i zastosować balsam do włosów z tej samej serii. Powtarzać zabieg 1-2 razy w tygodniu. Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się do oczu przemyć natychmiast dużą ilością wody. 

Opakowanie:
Brązowy pojemnik z dość dziwnym dozownikiem.



Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja dosyć rzadka/ Zapach nie drażniący/ Kolor przeźroczysty


Ilość/Cena:
100 ml/około 6 zł

Dostępność
Dostępny w drogeriach Natura i przez Internet.

Moja ocena:
3/5 Sama nie wiem co o nim myśleć. Zużyłam całe opakowanie, żeby opinia była obiektywna, aczkolwiek tak naprawdę nic nie zauważyłam. Olejowałam włosy dość regularnie - przed każdym myciem, zarówno pod czepkiem, jak i bez. Kombinowałam na wiele sposobów- zostawiałam olej na pół godziny, na godzinę, cały dzień i całą noc i.... nic. Żadnych widocznych efektów. No cudów się nie można spodziewać, ale żeby chociaż jakaś zachęta do stosowania tego specyfiku, a tu nic. Raczej nie kupie ponownie, chyba że w promocji i inną wersję.

Plusy
-opakowanie
-cena

Minusy
-działanie

POZDRAWIAM



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz