wtorek, 6 listopada 2012

Recenzja NIOXIN HAIR SYSTEM KIT


NIOXIN HAIR SYSTEM KIT



 Problem przerzedzania się włosów staje się coraz bardziej powszechny. Badania wykonane na zlecenie P&G, przeprowadzone na 600 konsumentach, pokazało, że boryka się z nim ponad 50% klientów salonów fryzjerskich na świecie. Eksperci Nioxin zdefiniowali trzy główne przyczyny powstania tego problemu:
  • niezdrowe środowisko skóry głowy, czyli nadmiar sebum oraz stosowanie zbyt dużej ilości kosmetyków do stylizacji, które zapychają mieszki włosowe, hamując tym samym wzrost nowych włosów
  • mniejsza ilość włosów będąca rezultatem uszkodzenia bądź złamania w wyniku nieodpowiedniej ochrony i pielęgnacji
  • zmiany w diecie, wysoki poziom stresu, zły stan zdrowia.
Wszystkie te czynniki mogą wpłynąć na skrócenie cyklu rozwojowego włosa, sprawiając, że staje się on cienki i osłabiony.

Do wyboru jest 6 zestawów przeznaczonych specjalnie do konkretnego typu włosów.
Ja wybrałam system 4 Widocznie przerzedzone, cienkie i delikatne, po zabiegach chemicznych. Mam długie rozjaśniane włosy, które są bardzo zniszczone i widocznie przerzedzone, aż trudno uwierzyć, że kiedyś miałam gąszcz włosów.


Cały zestaw zawiera szampon, odżywkę i kurację.




Eksperci marki Nioxin opracowali 6 technologii, odpowiadających na potrzeby różnych rodzajów włosów i skóry głowy. Każdy z trzyczęściowych zestawów pielęgnacyjnych Nioxin zawiera optymalne połączenie trzech technologii, tak aby zapewnić włosom zdrowszy wygląd.
  • BioAMP – sprawia, że włosy wyglądają na gęstsze i zdrowsze, poprzez zwiększenie grubości 
i sprężystości każdego włosa, odpowiednio dobrane składniki odżywcze chronią włosy przed uszkodzeniem 
i łamliwością, zapobiegając tym samym ich wypadaniu, zawarta w tej technologii cystyna dodaje włosom witalności (dostępna w systemach: 1,2,3,4)
  • Activ-Renewal – pomaga oczyszczać włosy, a dzięki zawartości białej herbaty i olejku z mięty pieprzowej, odświeża skórę głowy, nadaje włosom zdrowy blask (dostępna w systemach: 1,2)
  • Transactive Delivery System – pomaga usuwać ze skóry głowy sebum oraz pozostałości produktów do stylizacji, dzięki odpowiednio dobranym składnikom myjącym, antyoksydantom, substancjom roślinnym i witaminom nadaje skórze głowy uczucie świeżości (dostępna w systemach: 1,3,5)
  • SmoothPlex – dzięki aminokwasom z jedwabiu oraz olejowi z orzechów kukui, pomaga utrzymać równowagę nawilżenia, dzięki temu zapewnia kontrolę wygładzenia, a także pomaga zredukować utratę włosów poprzez ich wzmocnienie oraz ochronę przed uszkodzeniami i łamliwością (dostępna w systemach: 5, 6)
  • Glyco-Shield – zawarty w niej ekstrakt z białej herbaty oraz działające ochronnie składniki odżywcze zapewniają równowagę nawilżenia oraz ochronę włosów farbowanych i poddawanych zabiegom chemicznym, dodatkowo dzięki olejkowi z mięty pieprzowej odświeża skórę głowy (dostępna w systemach: 3,4,5,6)
  • Scalp Acess Delivery System – pomaga usuwać ze skóry głowy sebum oraz pozostałości produktów do stylizacji, dodatkowo chroni skórę głowy przed szkodliwym działaniem promieni UV (dostępna w systemach: 2,4,6)


NIOXIN 4 wykorzystuje 3 specjalistyczne technologie:
BIOAMP
SCALP ACESS DELIVERY SYSTEM
GLYCO-SHIELD







SZAMPON NIOXIN 4




 Opakowanie:

Opakowanie to pojemnik 150 ml z bardzo wygodnym dozownikiem.

Zapach/Konsystencja:

miętowy / gęsty półprzeźroczysto-zielony


Objętość/Cena: 

ZESTAW/ około 99 zł

Dostępność:

Dostępny w dobrych salonach fryzjerskich i przez internet

Wydajność:

Bardzo dobra - Już taka niewielka ilość jaka mam na dłoni wystarczy na umycie moich długich włosów. Bardzo dobrze się pieni.

 Moja ocena:

5/5  Jestem zachwycona szamponem. Naprawdę niewielka ilość wystarczy żeby dokładnie umyć włosy z zanieczyszczeń. Podczas mycia wytwarza dużą ilość piany. Jest to miętowy szampon i daje uczucie takiej czystości, takiego chłodu na głowie. Ja myję włosy i pozostawiam pianę na 2 minuty, następnie spłukuję. Włosy są lejące, śliczne, oczyszczone i błyszczące. Niestety nie zauważyłam, żeby wyrosło mi więcej włosów. No zobaczymy jak będzie po kuracji, bo to dopiero 2 miesiąc stosowania.

Plusy:

-zapach,
-konsystencja,
-wydajność,
-działanie

Minusy:

-cena

ODŻYWKA NIOXIN 4




Opakowanie:

Opakowanie to pojemnik 150 ml z bardzo wygodnym dozownikiem.


Zapach/Konsystencja:

miętowy/gęsty 

Objętość/Cena: 

ZESTAW/ około 99 zł

Dostępność:

Dostępny w dobrych salonach fryzjerskich i przez internet

Wydajność:

Zła - generalnie po 1,5 miesiącu stosowania - skończył się, a stosowałam go tylko na skórę głowy. Szamponu po 2 miesiącach mam jeszcze ponad pół.

 Moja ocena:

3/5 Generalnie jego wydajność jest bardzo kiepska. Kurację powinno stosować się razem, czyli szampon, odżywkę i serum. Niestety z powodu skończenia się odżywki jest to niemożliwe. Dalszy ciąg kuracji jest bez odżywki. Odżywka ma zapach miętowy co jest idealne na cieplejsze dni, świetnie chłodzi skórę głowy i daje wrażenie takiej błogości. Stosowałam tę odżywkę na skórę głowy, gdybym stosowała na całe włosy, chyba skończyłaby mi się po 2 użyciach. Ciężko było ją wydobyc pod koniec opakowania. Czy coś zrobiła?? - ciężko powiedzieć po 1,5 miesiąca użytkowania nie jest możliwe stwierdzenie czy wzmocniła moje włosy.

Plusy:

-zapach,
-miłe uczucie chłodu na głowie

Minusy:

-konsystencja
-cena
-wydajność

KURACJA NIOXIN 4





Opakowanie:

Opakowanie to pojemnik 40 ml. Z wygodnym dozownikiem

Zapach/Konsystencja:

brak/ lekko wodnista pianka

Objętość/Cena: 

ZESTAW/ około 99 zł

Dostępność:

Dostępny w dobrych salonach fryzjerskich i przez internet

Wydajność:

Dobra cały czas od 2 miesięcy stosowania zostało około połowa butelki

 Moja ocena:

4/5  Nie mogę jej nic zarzucić, czy działa cuda?? No nie, ale jest całkiem niezła. Używam jej na osuszone ręcznikiem włosy tuż przy skórze głowy. Kuracja ta ma powodować, że włosy będą rosły szybciej i będą mocniejsze, a te które już są będą wzmocnione. Ja zauważyłam, że włosy po jej zastosowaniu mają jakby większą objętość, są puszyste i sprężyste i takie jakby zdrowsze :)

Plusy:

-konsystencja

Minusy:

-cena



Czy kupię cały zestaw ponownie. Raczej nie, bo cudów jak na razie nie widzę, a jest tyle nowości do przetestowania że hej

Pozdrawiam

Materiały czerpałam ze strony

8 komentarzy:

  1. Przed kupnem zestawu powinno się zrobić dermabrazję Nioxin.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam szampon nioxin w uk, zasugerowałam się opinią w internecie,szczerze mówiąc jestem rozczarowana, nic nadzwyczajnego, ani nie zauważyłam specjalnych rezultatów, ani nie jest taki super jak ludzie piszą, bo chyba się przyjęło że skoro daliscie tyle kasy to głupio nie pochwalić, mi ten szampon strasznie plącze i wysusza włosy, bez odżywki ani rusz, a jak się dostanie do oczu to masakra strasznie szczypie, no faktycznie jest wydajny i sie bardzo pieni,ale na tym moim zdaniem się kończą jego plusy, włosy mam jeszcze bardziej wysuszone niż wcześniej, chyba przez tą masę chemii w nim zawartą, napewno nie kupię go ponownie, szkoda kasy, za tą samą cenę lepiej zadziała kazdy zwyczajny szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam szampon nie będzie czynił cisów kuracja powinna być pełna i trwać ok 3 mies

      Usuń
    2. Dam szampon nie będzie czynił cisów kuracja powinna być pełna i trwać ok 3 mies

      Usuń
  3. Witam, stosuje Nioxin 3 od 2 miesiecy i jestem zachwycona !! jestem rowniez po zabiegach dermobrazji oraz mikrodermobralizjii (nakuwanie skory glowy) z zastosowaniem produktow tej firmy. Moje wlosy sa cienkie i delikatne a po 2 miesiacach mam rzezuche na glowie, i to mnie max cieszy !! Oczywiscie cena moze odstraszyc ale uwierzcie mi ze pomoga !! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można opisywać jakikolwiek kosmetyk nie podając jego składu? Równie dobrze można opisywać sobie konsystencje kupy. Naprawdę współczuje, że nie zdziałał cudów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... a po co podawać skład, skoro jest ogólnie bardzo dobrze znany i podawany we wszystkich sklepach, czepiasz się za przeproszeniem tego samego o czym piszesz przy okazji konsystencji

      ps >>> do autorki >>> recenzję uważam za bardzo przydatną już jakiś czas temu pomogła podjąć decyzję mojej mamie, też testujemy :-)

      Usuń
  5. Miałam 2 inne kuracje i dla mnie Nioxin to jakaś ściema i porażka (spróbowałam, bo czytałam recenzje a koszt wcześniejszych kuracji mnie przerastał). Zdecydowanie odradzam! Ps. Zabieg dermabrazji - śmiech na sali. W przypadku łojotoku działa 3 dni. Lepsze efekty mam po zwykłym szamponie siarkowym z apteki.

    OdpowiedzUsuń