poniedziałek, 26 listopada 2012

Recenzja Pilomax wax Kamille - maska do włosów zniszczonych jasnych


PILOMAX WAX KAMILLE



Co mówi producent:

Silnie regenerująca maska do włosów i skóry głowy. Dzięki rozjaśniającym właściwościom rumianku polecana jest w szczególności do włosów jasnych. formuła została oparta na rewelacyjnie wpływających na włosy składnikach: prowitaminie B5, kreatynie i wyciągu ze skrzypu polnego, które wzmacniają włosy, powstrzymują ich siwienie i wypadanie, zapobiegają rozdwajaniu sie końcówek oraz utrzymują odpowiedni stopień nawilżenia włosów i skóry głowy. Zawarte w masce białko Henny (Lawsonia Inermis), dzięki zdolnościom penetracji włosa, odbudowuje go nadając połysk i sprężystość.

Opakowanie:
Biały słoik z nakrętką.


Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja zbita, ale łatwo rozprowadza się po włosach/ Zapach bardzo ładny/ Kolor lekko żółty



Ilość/Cena:
480 g/około 30 zł

Dostępność
Dostępny w aptekach

Moja ocena:
5/5 Generalnie cudo. Łatwo się aplikuje- wystarczy jedna łyżka stołowa maski, żeby nałożyć na całe włosy (a ja mam dość długie włosy). Pięknie pachnie i po zmyciu zapaszek pozostaje przez jakiś czas. Ja nakładam po umyciu na włosy, zakładam czepek i owijam ręcznikiem i w zależności od sposobności chodzę tak minimum pół godziny. Włoski po zmyciu maski są piękne- mięciutki, lśniące i łatwo się rozczesują. Warto wydać takie pieniążki na te cudeńko. Ja mam duży słoik, ale są i mniejsze wersje, także jak macie sposobność to wypróbujcie - będziecie w siódmym niebie.

Plusy
-opakowanie
-działanie
-konsystencja
-zapach

Minusy
-cena

POZDRAWIAM




3 komentarze:

  1. Najlepsza jaką znam :) Uwielbiam mieć ten budyń na włosach! Tylko opakowanie już inne, ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń