poniedziałek, 19 listopada 2012

RECENZJA PUDRU LOREAL TRUE MATCH MINERALS


 PUDER LOREAL TRUE MATCH MINERALS


Mój ulubieniec i nie zamienię go na żaden inny... no może z Synergen stosuję zamiennie, ale i tak ten jest mój nr 1.



Co mówi producent:

Sypki puder mineralny True Match Minerals wyrównuje koloryt cery jak fluid. Nadaje się do każdego rodzaju cery. Szczególnie wskazany jest do cer delikatnych i z tendencją do występowania niedoskonałości gdyż nie zatyka porów i nie zawiera tłuszczu. Bez dodatku środków zapachowych i konserwujących. Posiada filtr SPF 15, dostępny w 6 kolorach. Ja posiadam W4 GOLDEN BEIGE.


Opakowanie:
Puder zapakowany w przeźroczysty słoiczek z pędzelkiem (nie korzystam z tego pędzla w domu, ale w podróży jak najbardziej)



Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja sypka/ Zapach neutralny/ Kolor W4




Ilość/Cena:
10 g/około 55 zł

Dostępność
Dostępny w drogeriach

Moja ocena:
5/5 Używam go na wielkie wyjścia i czasem na co dzień. Matuje cerę na cały dzień i jest nie porównywalny z innymi jest dla mnie najlepszy. Odcień idealny, generalnie stapia się ze skórą jak żaden, nie podkreśla suchych skórek, wszystko ładnie wyrównuje. Maskuje drobne niedoskonałości i kryje całkiem spoko. Ja używam go na krem bb, ale sam też całkiem nieźle sobie radzi. Nie pozostawia efektu maski, a wręcz świeżą naturalną skórę twarzy. Nie osypuje się i starcza na bardzo długo. Wystarczy mała ilość produktu żeby mieć idealną cerę. Także cena w porównaniu do jakości i ilości zużywanego produktu jak najbardziej adekwatna. Polecam


Plusy
-kolor
-działanie
-matowy
-pędzel podróżny

Minusy
-brak

POZDRAWIAM


1 komentarz:

  1. Mam podkład z tej serii i muszę powiedzieć, że jest bardzo dobry. Trzeba się za tym pudrem obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń