niedziela, 18 listopada 2012

RECENZJA SWEET SECRET KREM DO RĄK I PAZNOKCI KOKOS I BANAN


KREM DO RĄK I PAZNOKCI KOKOS I BANANY SWEET SECRET




Co mówi producent:



Opakowanie:
Tubka z czarnym dozownikiem. W sumie ładne opakowanie - podoba mi się.



Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja naprawdę tłusta/ Zapach kokosowo- bananowy, ale bardziej czuć banan/ Kolor biały



Ilość/Cena:
100 ml/ około 6 zł)

Dostępność
Dostępny w każdej drogerii

Moja ocena:
3/5 Używałam go głównie na noc, ponieważ słabo się wchłaniał i zostawiał tłustą warstwę na skórze dłoń. W dzień jego stosowanie było bardzo uciążliwe. Pięknie pachnie banankami, aczkolwiek po dłuższym stosowaniu zapach mi się znudził i strasznie mnie męczył - zrobiłam sobie z nim przerwę i powróciłam po pewnym czasie. Niby fajny i wszystko z nim ok, ale nie kupię go ponownie.

Plusy
-zapach
-opakowanie

Minusy
- ciężko się wchłania

POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz