piątek, 16 listopada 2012

Recenzja Paletki do brwi Catrice


CATRICE PALETKA DO BRWI


Od jakiegoś czasu testuję paletkę do brwi z Catrice. Wcześniej miałam z essence, która był dobra, aczkolwiek nie przeżyła podróży i cień się połamał i wysypał, musiałam więc kupić sobie następną paletkę - pech chciał (albo szczęście), że wszystkie paletki essence były wykupione, więc porozglądałam się po sklepie i zauważyłam paletkę Catrice.



Co mówi producent:


Opakowanie:
Eleganckie opakowanie zawiera 2 odcienie prasowanych cieni, a także grzebyczek, pędzelek i pęsetkę zamknięte w wyszukanej szufladce.




Konsystencja/Zapach:
Prasowane cienie do brwi/ bez zapachu

Ilość/Cena:
4 g/ około 15 zł

Dostępność
Dostępny w każdej Naturze

Moja ocena:
5/5 Moim zdaniem ta paletka do brwi jest bardzo dobra. Ma odpowiednie odcienie zarówno dla blondynek jak i brunetek. Cienie długo się trzymają, przyciemniają brwi i nadają im wyrazistości. Pędzelek świetnie wyprofilowany i elegancko dociera wszędzie tam gdzie chcemy. Pęsety nie używałam. Ogólnie produkt spisuje się całkiem dobrze, choć brakuje mi jakiegoś utrwalacza do niesfornych brwi. Jakby dorzucili trochę wosku była bym w siódmym niebie :)

Plusy
-cena
-eleganckie opakowanie
-dobrze dobrany kolor do moich brwi
-jakość

Minusy
- nie zauważyłam

POZDRAWIAM



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz