piątek, 16 listopada 2012

Recenzja Garnier BB Cream


GARNIER BB CREAM


Kupiłam sobie Garnier BB CREAM do twarzy odcień ciemniejszy dla cery tłustej



Co mówi producent:

BB– inicjały naturalnie pięknej skóry!
-
 zwalcza błyszczenie i długotrwale matuje
- widocznie redukuje pory i niedoskonałości
- maskuje niedoskonałości
- ujednolica i przywraca zdrowy blask
- nawilża
- chroni przed promieniami UV, SPF 20


Sekretem kremu BB do cery tłustej i mieszanej jest unikalna, beztłuszczowa formuła, zawierająca silnie absorbujacy perlite. Składnik ten, pomaga zwalczać błyszczenie skóry dzieki absorbcji sebum, dając natychmiastowy efekt matujacy. Zawarte w nim barwniki mineralne, pomagają maskować niedoskonałości i zmniejszają widoczność porów. Skóra jest idealnie matowa, promienna i jednolita a to wszystko za sprawa tylko jednego gestu!



Opakowanie:

Elegancka tubka z dozownikiem.


Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja dosyć wodnista, nietłusta, nie tworzy plam / Zapach obojętny / Kolor idealny dla mojej karnacji - wersja ciemniejsza



Ilość/Cena:
50 ml/ około 20 zł (w promocji 15 zł)

Dostępność
Dostępny w każdej Naturze, Rossmannie i różnych drogeriach

Moja ocena:
5/5 Idealnie stapia się ze skórą dopasowując swój odcień, słabo kryje.  Na pewno matuje, ale ja i tak utrwalam go pudrem sypkim, dzięki czemu trzyma się na twarzy cały dzień. Oczywiście cudów nie ma i jeśli mamy katar i wycieramy noc, no to niestety krem bb też zetrzemy :) Ja widzę same plusy poza słabym kryciem, ale to nie podkład to krem wyrównujący koloryt skóry. Jestem za dlatego, że na mojej skórze nie widać drobnych niedoskonałości takich jak piegi, czy popękane naczynka i o to właśnie mi chodziło. 

Plusy
-cena
-kolor
-jakość

Minusy
- słabo kryje

POZDRAWIAM





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz