poniedziałek, 5 listopada 2012

Recenzja krem pod oczy

ŻEL DO POWIEK I POD OCZY ZE ŚWIETLIKIEM I BABKĄ LANCETOWATĄ



Co mówi producent:
Preparat przeznaczony dla osób ze skłonnością do podrażnień i obrzęków skóry powiek i okolic oczu oraz posiadających wzrok zmęczony sztucznym oświetleniem. Działa przeciwobrzękowo, przeciwzapalnie, przeciwalergicznie i kojąco. Biologicznie aktywne wyciągi roślinne zawarte w żelu pobudzają mikrokrążenie, likwidują opuchliznę, uspokajają zestresowaną skórę. Preparat działa kojąco i rozświetlająco. 

Opakowanie:



Opakowanie poręczne, przejrzyste, ładne, łatwo wydobyć kosmetyk z tubki.

Zapach/Konsystencja:

brak zapachu/ żel 




Objętość/Cena: 
15 ml/ około 6 zł

Dostępność:
Dostępny w każdej aptece, niektórych drogeriach

Wydajność:
Dobra -  Stosuję codziennie od 7 miesięcy i zmęczyć nie mogę

 Moja ocena:

2/5 Krem konsystencji żelu - co mi kompletnie nie odpowiada, moja skóra go nie toleruje. Nie robi kompletnie nic - nie nawilża, bo skóra po chwili staje się napięta, nie redukuje worków pod oczami, ani cieni. Nic kompletnie nie robi to co obiecuje producent. Nie kupię ponownie. Męczę opakowanie i zużyć nie mogę. Stosuje na noc grubą warstwę. 
Kupiłam skuszona pozytywnymi opiniami, lecz niestety jestem rozczarowana.

Plusy:
-cena,
-opakowanie.

Minusy:
-konsystncja,
-działanie

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz