środa, 21 listopada 2012

RECENZJA LEO CYTRUSOWA ZAKWASZAJĄCA MASKA DO WŁOSÓW


LEO CYTRUSOWA ZAKWASZAJĄCA MASKA DO WŁOSÓW





Co mówi producent:

Zawiera naturalne ekstrakty z owoców cytrusowych mające właściwości zakwaszające. Maska zamyka łuski włosów po zabiegach fryzjerskich niwelując skutki działania środków chemicznych. Produkt przywraca naturalną równowagę 
i prawidłowy odczyn pH włosów i skóry głowy. Chroni kolor zapobiegając jego wypłukiwaniu. Wzmacnia włosy i zapewnia im gładkość i zdrowy wygląd. Dodatkowa zawartość protein jedwabnych nadaje włosom połysk. Szczególnie zalecana do włosów po farbowaniu, rozjaśnianiu i innych zabiegach fryzjerskich.

Opakowanie:
Przeźroczysty pojemnik z pompką.


Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja dosyć wodnista/ Zapach bardzo średni/ Kolor biały


Ilość/Cena:
500 ml/około 10 zł

Dostępność
Dostępny w hurtowniach kosmetycznych

Moja ocena:
2/5 Niestety nie działa na mnie nic. Mam długie rozjaśniane, zniszczone włosy i generalnie po zastosowaniu tej odżywki/maski nie czuję nic. Włosy nie są miękkie, w ogóle nie chcą się rozczesywać, nie błyszczą. No generalnie mam takie odczucie, że jakbym jej nie nałożyła moje włosy byłyby w lepszej kondycji. Co z nią robię żeby jej nie zmarnować - to dodaję ją do innych masek i wtedy jest ok i można jej używać, nie wydzierając sobie przy rozczesywaniu resztki włosów 


Plusy
-opakowanie
-cena

Minusy
-działanie, a tak naprawdę jego brak

POZDRAWIAM



1 komentarz: