poniedziałek, 19 listopada 2012

RECENZJA PUDRU ANTYBAKTERYJNEGO DO TWARZY SYNERGEN


 PUDER ANTYBAKTERYJNY DO TWARZY SYNERGEN


Po pochlebnych opiniach blogerek postanowiłam zakupić sobie puder Synegen (ja posiadam odcień 02), muszę szczerze przyznać, że się nie zawiodłam.





Co mówi producent:
Antybakteryjny puder w kompakcie. Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.

Opakowanie:
Puder zapakowany jest w kompakt z gąbeczką do nakładani produktu.



Konsystencja/Zapach/Kolor:
Konsystencja zbita, zaprasowana/ Zapach neutralny/ Kolor 02



Ilość/Cena:
około 7 zł

Dostępność
Dostępny w każdej drogerii Rossmann

Moja ocena:
5/5 Używam go codziennie na mój krem bb, żeby zmatowić cerę - udaje mu się to bardzo dobrze. Skóra przez cały dzień jest matowa- nie ma mowy o błyszczeniu. Nie ściera się i cały czas jest w tym miejscu gdzie go nałożyłyśmy. Generalnie tani kosmetyk, aczkolwiek bardzo zaskakująca jest jego jakość i to na +. Także polecam z całego serca.

Plusy
-kolor
-działanie
-matowi
-opakowanie

Minusy
- szybko się kończy :)

POZDRAWIAM




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz