piątek, 30 listopada 2012

HAUL ZAKUPOWY ROSSMANN TESCO


HAUL ZAKUPOWY ROSSMANN TESCO


Wczoraj wpadłam w szał zakupowy  i zakupiłam kilka bardzo, ale to bardzo potrzebnych rzeczy :)



Zacznę od szału zakupowego w Rossmannie.

Więc skusiłam się na odżywkę do włosów Johna Frieda Sheer Blonde, która rzekomo ma wydobywać refleksy na włosach. Jak będzie .. nie wiem na razie używałam jej tylko raz i przetłuściła mi włosy. Zobaczymy jak dalej się będzie sprawować. Kosztowała 20 zł więc da się przeżyć


Zakupiłam także płyn do higieny intymnej z Lirene w promocji za 8,99 zł. Nigdy takiego nie miałam, czeka on w kolejce i będę go używać po piance Baifem, która jest już na wykończeniu. Ma zapewnić świeżość 12 h i jest przeznaczony dla osób aktywnych.




W promocji dostałam także baterie Duracell za 7,99 zł. Mi przydadzą się do mojego aparatu fotograficznego.


Dla mojego kociaka zakupiłam  karmę Perfect Fit 750g za 9,99zł, już jej posmakowała.


Zakupy TESCO

Każda z zakupohliczek wie, że jak polubiło się stronę F&F na facebook to dostawało się kupon o wartości 25 zł na ich produkty, przy zakupie za minimum 50zł. Czyli jeśli wartość waszych zakupów z F&F wynosi  50 zł, zapłacicie za nie tylko 25 zł. Myślę, że się opłacało :)

Kupiłam sobie zestaw bransoletek za 24 zł. 2 bransoletki w kolorze białej perły i 1 czarna. Bardzo ładnie prezentują się na nadgarstku w komplecie, ale też i solo. Ja miałam je do czarnego sweterka i nadały strojowi elegancji i wykwintności. Jak dla mnie extra.


2 pary rajstop czarnych za 20 zł idealne na zimowe dni do tunik i spódnic.



Przeźroczyste rajstopy na sylwestra w kolorze cielistym za 12 zł.


 Podsuma zakupów z tesco : 24+20+12=56 -25 rabat= 31 zł za zakupy warte 56 zł.
Opłaca się?? Opłaca !!

Pozdrawiam



1 komentarz: