poniedziałek, 5 listopada 2012

Recenzja Krem do twarzy

SKONCENTROWANA EMULSJA REDUKUJĄCA PODRAŻNIENIA NA DZIEŃ/NA NOC
KURACJA NACZYNKOWA ZIAJA MED



Co mówi producent:

Bogata emulsja regenerująca z wykorzystaniem ECO-certyfikowanych surowców, bez kompozycji zapachowej.


PROFILAKTYKA TELEANGIEKTAZJI
•     Wyraźnie wzmacnia barierę naskórkową.
•     Obkurcza i uszczelnia ścianki naczynek krwionośnych.
•     Zapobiega osłabieniu naczynek.

REDUKCJA TELEANGIEKTAZJI
•     Zmniejsza kruchość i przepuszczalność naczynek krwionośnych.
•     Skutecznie zapobiega ich pękaniu.
•     Łagodzi zaczerwienienia oraz działa rozjaśniająco na naskórek.

KOMPENSACJA
•     Działa osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę.
•     Zapobiega uszkodzeniom włókien kolagenowych spowalniając procesy starzenia.
•     Intensywnie nawilża oraz wyraźnie zmiękcza naskórek. 



Substancje aktywne
witamina E, witamina C, trokserutyna, prowitamina b5 (D-panthenol), escyna


Opakowanie:

Opakowanie poręczne, łatwo wydobyć kosmetyk z tubki.

Zapach/Konsystencja:

Niedrażniący, przyjemny, nienachalny/ kremowy, troszkę tłusty, 



Objętość/Cena: 
30 ml/ około 12 zł

Dostępność:
Dobra - Prawie w każdej aptece, allegro, sklepach internetowych.

Wydajność:
Dobra -  Stosuję sporadycznie na dzień. Posiadam go już pół roku

 Moja ocena:

5/5  Mam 25 lat i duże problemy z pękającymi naczynkami. Regularnie stosuje krem wyciszający rumień na dzień/na noc, ten stosuję tylko sporadycznie, gdy czuję, że mam większą potrzebę. (Gdy jest zimno na dworze - pamiętajmy, że naczynka pękają także od mrozu, kiedy mam będę mieć w pracy duży stres itp.)
Zauważyłam duże zmniejszenie rumienia towarzyszącego mi podczas dużego stresu. 
Stosuję go na twarz i szyję. Łatwo się rozprowadza i skutecznie likwiduje powstawanie nowych naczynek. 

Plusy:
-cena,
-dostępność,
-konsystencja,
-działanie,

Minusy:
- brak możliwości wyciśnięcia kosmetyku  z opakowania do końca


Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz