środa, 14 listopada 2012

Solny peeling do rąk i ciała Wellness Beauty


SOLNY PEELING DO CIAŁA Z MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO I ALGAMI


Testowałam ten peeling już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jest niezły.



Co mówi producent:


Opakowanie:
To szklany słoiczek zamykany jak domowe przetwory. Bardzo mi się podoba i gdy go zużyję na pewno znajdzie inne przeznaczenie.

Konsystencja/Zapach:
Solny peeling z olejem. ma bardzo tłustą formułę - mi to bardzo odpowiada, bo po kąpieli nie trzeba używać balsamu do ciała./ Zapach cudny bo morski.





















Ilość/Cena:
300 g/ około 13 zł

Dostępność
Dostępny w każdym Rossmannie

Moja ocena:
5/5 Kupując go w Rossmannie myślałam, że właśnie w taki sposób będzie działać, jak działa. Generalnie jest to  gruboziarnisty i bardzo dobrze ścierający peelnig - Niech nikomu nie przyjdzie do głowy pomysł, żeby użyć go do twarzy.... mogłoby się to skończyć tragicznie. :) Ale do ciała jak najbardziej super extra. Trzeba go używać na wilgotną skórę, ponieważ na suchej zrobi nam bubu, a na mokrej sól się rozpuści i nic nie zpeelinguje. Ja ogólnie mam problemy ze skórą i taki zdzierak świetnie sobie z nią radzi. Po rozpuszczeniu się soli pozostaje tłusta, pachnąca morzem warstwa i nie trzeba już używać balsamu do ciała - jest to wersja dla leniuszków :)

Plusy
-cena
-śliczny słoik
-super zapach
-dobrze ściera martwy naskórek 
- dobrze natłuszcza skórę

Minusy
-podrażnia

POZDRAWIAM





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz