środa, 19 grudnia 2012

MOJA KOLEKCJA PĘDZLI


MOJA KOLEKCJA PĘDZLI


Witam wszystkich :) oto moja kolekcja pędzli. Znajdują się w niej pędzle marki Mario Luigi, Maestro, Essence. Wszystkie pędzle są dobrej jakości i są mi niezbędne do egzystencji :D


Maestro pędzel do bronzera. 
Niezwykle delikatny i precyzyjny, potrafi czynić cuda idealnie spełnia swoje zadanie. Genialny do konturowania twarzy


Mario Luigi pędzel do pudru sypkiego.
Idealny do pudru - świetnie rozprowadza go po całej twarzy, nie tworzy plam.


  
Pędzel Maestro do pudru w płynie.
Świetnie rozprowadzał podkład, ale niestety gubi włosie, co doprowadza mnie do szału.


Pędzel Mario Luigi do różu.
Świetnie wyprofilowany pędzel, cudnie jest nakładać nim róż na policzki, ja czasem nakładam nim też bronzer.


Pędzel Essence z edycji limitowanej.
Cudny syntetyczny pędzel z dwiema końcówkami do makijażu oczu jaki i całej twarzy. Ja nakładam nim podkład w płynie- jest do tego celu idealny


Pędzel Maestro do makijażu oczu.
Jest bardzo miękki i milutki. Używam go bardzo rzadko do nakładania jasnych cieni na całą powiekę.


Pędzel Mario Luigi do makijażu oczu.
Używany codziennie do rozcierania cieni i nakładania ich w załamaniu powieki. Troszkę twardy, ale nie zastąpiony.


Pędzel Mario Luigi do makijażu oczu.
Pędzelek języczkowy do nakładania cieni na powiekę ruchomą- codziennie używany i eksploatowany na maxa. Kocham go.


Pędzel Mario Luigi do makijażu oczu.
Pędzelek bardziej precyzyjny- do nakładania rozświetlacza w kąciku oka.



Pędzel Essence do makijażu oczu.
Służy do rozcierania cieni - jest mniejszy niż Mario, co sprawia, ze jest bardziej precyzyjny




Pędzel Mario Luigi do makijażu oczu.
Pędzelek bardzo precyzyjny- do nakładania cienia na dolną powiekę i rozcierania elinera, lub kredki.



Aplikator Mario Luigi do makijażu oczu.

Aplikator do nakładania pigmentów na oczy.




Szczoteczka Mario Luigi do brwi/rzęs
Ładnie rozczesuje zarówno brei jak i rzęsy.





Grzebyczek Mario Luigi do brwi/rzęs
Ładnie rozczesuje zarówno brei jak i rzęsy.





Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz