poniedziałek, 10 grudnia 2012

YVES ROCHER HAUL ZAKUPOWY


YVES ROCHER HAUL ZAKUPOWY


Niestety  u mnie w Jeleniej Górze nie ma sklepu firmowego Yves Rocher, ale kupując jakąś tam gazetę, dostałam gratis mini katalog produktów Yves Rocher. Skusił mnie fakt, że kosmetyki były w promocyjnych cenach-niższych niż w sklepie- i dodatkowo dostawało się w gratisie perfumy, a za szybie zamówienie jeszcze błyszczyk w 3 modnych kolorach do wyboru i za zamówienie powyżej 50 zł prezent niespodzianka (ja dostałam tusz do rzęs) i jeszcze za zamówienie powyżej 70 zł przesyłka gratis.

Ja wraz z mamą zakupiłam te oto kosmetyki :


Krem do twarzy pure system 4 w 1 na wypryski. 
STOP zakórnikom wykazuje 4 SKUTECZNE DZIAŁANIA:
- zmniejsza ilość wyprysków i zaskórników,
- wygładza powierzchnię skóry,
- matuje przez 8 h, dzięki wyciągowi z tarczycy
o właściwościach regulujących wydzielanie sebum,
- usuwa blizny trądzikowe.

Ja zapłaciłam za niego 24 zł - normalna cena to 42 zł


Szampon do włosów zwiększający ich objętość.
Unosi włosy u nasady  i sprawia, że włosy wyglądają na gęstsze i bardziej zadbane.
Zapłaciłam 11,90 zł


Szampon do włosów blond.
Podwójne działanie - rozjaśnia i łagodzi. Włosy blond są rozświetlone i mienią się słonecznymi refleksami. Są też miękkie i jedwabiste. 
Zapłaciłam 11,90 zł



Krem-żel do twarzy na dzień matujący i zwężający pory.
Krem o żelowo-kremowej konsystencji, który nawilża i matuje, zapewniając komfort skóry przez cały dzień.
Ja zapłaciłam 24 zł a cena oryginalna to 39 zł.


GRATIS
Woda perfumowana EVIDENCE
Nuty roślinne kwiatów fiołka łączą się z promienną linią serca dzikich konwalii, aż wreszcie poczujesz zapach zmysłowego mchu.
Ja dostałam za darmo a koszt jej to 145 zł



Błyszczyk Sexy Pulp kolor jaskrawy róż.
Ja dostałam gratis, jego cena to 38 zł.

 

Tusz do rzęs Lash Plumping mascara
Tusz do rzęs, który zwiększy objętość twoich rzęs. 
Z pogrubiającym i wzmacniającym woskiem ryżowym.
Dokładnie otula każdą rzęsę, dodając jej objętości i nie pozostawiając grudek.

Ja dostałam go gratis, a jego cena to 49 zł.



 Podsumowując co zamówiłam i co dosatałam:
krem do twarzy na wypryski + szampon+szampon+ krem na dzień +perfumy+błyszczyk+tusz do rzęs

24+11,90+11,90+24+0+0+0=71,80 zł --> Tyle zapłaciłam za kosmetyki, bo przesyłka darmowa powyżej 70zł

A za jaką kwotę kosmetyki otrzymałam?

42+11,9+11,9+39+145+38+49= 336,80 zł

OPŁACAŁO SIĘ??!! OPŁACAŁO!!

POZDRAWIAM






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz