sobota, 27 października 2012

ZIMA JESIENIĄ??!!

ZIMA JESIENIĄ

Witam wszystkich w ten piękny i mroźny wieczór :)
Byłam w szoku jak obudziłam się, przetarłam oczka, a moim oczom ukazał się zimowy krajobraz.

 Zdjęcie było robione dzisiaj około godziny 18.

 Śnieg pada cały czas - bez przerwy. Ja nie wiem już jak to pora roku :). Naprawdę nie pamiętam, żeby śnieg padał jakiegokolwiek roku o tej porze. Wszakże mieszkam w górach, ale najczęściej zaczynał padać w połowie listopada.
 Wszystko jest zasypane na amen. Trzeba było odśnieżać, bo z garażu to raczej na letnich oponkach się nie wyjedzie. No i oczywiście 2 godzinki czekania w warsztacie na zmianę opon z letnich na zimowe... Wszyscy czekali na ostatnią chwile :) aż śnieg zacznie padać
 Na szczęście jestem już zaopatrzona w nową zimową kurtkę i cieplutkie kozaczki, więc dam rade.

Pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz